Jumaat, 3 Julai 2009

...nampak jin...gangguan pada mata dan otak depan...

Kalau jin masuk ke dalam mata...
ia mungkin buat tempat persinggahan...
atau buat penempatan ...

...maka apabila seseorang itu nampak jin...
ia antara dari 3 tempat,...
iaitu depan mata (luar)...dalam mata...

...atau...
jika jin nya turut menempati
otak depan ( dahi )...
jin yang nampak padanya itu
sebenarnya ada dalam kepalanya
sendiri...

...rawatan bagi kes ini ...
formulanya...
buang jin itu juga bisa (angin berbisanya)...

Jika dengan menggunakan aura(tenaga dalam)...
maka ia boleh di tarik dari dahi atau ubun2...
Jika sukar...
maka letakkan jari telunjuk di belakang telinga...
baru di tarik...
kerana kadang2 'akarnya' dari sana.

Cerita rawatan senang...
tapi nak buat...
pun kadang2 senang juga,
Cuma nak mempertahankan 'tempat' itu dari di-
masuki semula... kena sabar dan usaha berterusan...
Insya Allah.

TAPI SEPERKARA perlu di perhatikan juga...

...tidak pula bererti asal kita boleh nampak jin ...
mata kita dimasuki jin...
kerana ia juga boleh terjadi apabila jin tersebut sengaja menampakkan dirinya...
namun ia masih termasuk ke dalam kategori gangguan jin (dari luar).

...KEMUDIAN...
samada penampakan itu sekedar penampakan semata2...,
atau di ikuti kemasukan jin ke dalam tubuh .....
itu satu perkara lain...

...sekiranya sekedar penampakan semata2...
maka tidak perlu rawatan khusus...,
seseorang itu akan pulih sendiri...

...tapi seandainya ia di ikuti serangan...
(iaitu jin masuk ke dalam tubuh)...
maka ia perlu kepada rawatan...

...jika tidak...
ia boleh membawa kepada sakit dan
gangguan berpanjangan...
dan tidak mustahil pula bakal menjadi saka ...
kepada diri dan keluarga...

.....itu pun...
kalau dapat kawin...
kerana setengah jenis jin akan cuba menghalang ...
(tapi kita mesti ingat
jodoh di 'tangan Tuhan'...bukan di tangan jin...)

...dan jika sudah berkeluarga ...
atau tinggal dengan keluarga (ibu bapa)...
siapa saja boleh menjadi sasaran...

TANDA UTAMANYA ialah demam...,

...sentiasa rasa letih (lemas badan), emosi tak stabil...

...kadang2 berubah sikap secara tiba2 terutama menjadi pendiam...cepat marah...
...atau suka mengasingkan diri...

...gelisah berpanjangan (siang dan malam)...sukar tidur (di waktu malam)...
... kadang2 mula bermimpi ganjil ,...sentiasa terasa ada
benda yang tak kena...

.... sakit (apa saja dan tak dapat dikesan oleh hospital)...

...kadang2 mula dapat melihat sekurang2 nya bayangan2 hitam atau jika
lebih berat orang2 atau makhluk2 asing (...bukan UFO...)...

...atau pada setengah keadaan , kadang2 kita dapat melihat bayangan hitam
yang mengekorinya di belakang ...terutama di waktu malam...

...dan pada setengah2 keadaan kadang2 bila kita masuk ke dalam biliknya...
rasa tak selesa... ...seperti ada orang lain...

.Wallohu a'lam.

15 ulasan:

  1. salam..bagaimanakah nak membuang bisa-bisa jin tersebut.badan sy rasa bisa-bisa dan lenguh2 diseluruh tubuh.walaupun dah pergi berurut masih lagi rasa lenguh lg.sudah lama badan sy rasa berbisa,sejak 15 tahun yg lalu,sy juga telah menderita insomnia hampir 10 tahun.walaupun dah pergi berubat hospital dan jumpa perawat islam, tp tiada perubahan yg berlaku. tetapi sy mengakui selama ini sy hanya berharapkan perawat shj ttp tidak beramal dengan bersungguh2,skrg sy berazam untuk beribadat yg terbaik kpd Allah dan berharap sy dapat sembuh dengan kadar segera.cuma sy ingin mendapatkan tips untuk mengeluarkan bisa-bisa ini dari tubuh sy..

    BalasPadam
  2. walaikum salam ely...

    Kalau seseorang itu mampu..saya pasti cadangkan
    agar ia mengamalkan Ayat Manzil...
    dan kalau mampu lagi...tambah amalan Yasin berbisa setiap malam...
    dan kalau boleh...tambah Surah AlMulk...
    (sila lihat tajuk SENARAI AMALAN PENDINDING catitan sept 2010...dan kalau boleh amalkan setiap amalan yang anda mampu...)

    Solat wajib mesti dijaga...dan amalkan Sunat
    Tahajud...iaitu 15 minit sebelum masuk Subuh.

    Pantangkan dulu makan telur ayam...pisang dan
    daging binatang 4 kaki...

    Selalu berwuduk...dan kurangkan bercakap sia-sia...bergurau...ketawa tak berfaedah...
    sebaliknya banyakkan berzikir dalam hati ter-
    utama...Laa Ilaaha illallooh...hingga menjadi
    kebiasaan...

    Elakkan mendengar muzik yang tak halal...dan
    buang perasaan benci...dengki atau apa saja
    perasaan yang tak baik terhadap orang lain...

    Setiap kali sujud dalam mana-mana solat...doa
    minta sembuh dan sebagainya (dalam hati sahaja)

    Kalau boleh...dapatkan Air Yasin setiap malam
    jumaat...minum dan guna sekurang-kurangnya sapu
    muka...

    Bisa-bisa itu boleh keluar dari peluh...ikut
    sendawa...muntah...air kotoran...
    dan boleh pula musnah terbakar dalam badan...

    Jangan simpan tangkal...atau apa saja alat yang
    berpotensi ada jin jaganya...

    Disamping itu...kadang-kadang gangguan yang tak
    putus-putus...boleh jadi dari sebab kediaman
    yang ada jin...maka rumah tersebut juga perlu dirawat...

    ...atau ada jin yang belum keluar dari badan...
    maka ia menyebar angin-angin bisa dalam badan
    yang menyebabkan badan rasa lenguh dan bisa-bisa...

    Kalau mampu pula...ambil ijazah mana-mana per-
    guruan yan bersih...dan amalkan sambil minta rawatan jika dirasa perlu...

    Wallohu a'lam

    BalasPadam
  3. Terima kasih kepada saudara junied dgn info2 yang amat berguna kpd sy.Semoga Allah sentiasa merahmati saudara..InsyaAllah sy akn cuba mengamalkan amalan2 yg dicadangkan oleh saudara tersebut..

    Di leher saya, dekat dgn bwh kedua2 telinga, terdapat 2 benjolan kecil yang agak sakit, melenguhkan dan menjadikan urat2 sy amat tegang (Walau sentiasa diurut).. Namun akhir2 ini, sejak sy mengamalkan bacaan Al-quran dan sering mendengar Cd ruqyah Syariah..sy perasan bhw benjolan di kawasan tersebut akan menjdi semakin mengecil jk sy mendengar atau membaca ayat2 al-quran tersebut..mungkinkah benjolan tersebut adalah tempat jin2 tinggal dalam tubuh sy? walaubagaimanapun jk sy tidak mendengar atau membaca al-quran,kwsn leher sy kembali ada benjolan dan tegang yg amat sgt..

    Sy inginkan kepastian, adakah jin2 itu keluar dr tubuh sy semakin sy mendegar cd tersebut dan kembali ke tubuh sy slpas sy tidak mendgr ayat2 al-quran atau jin2 tersebut masih ada dlm tubuh sy tetapi bersembunyi di kws lain..

    Sy juga sentiasa berasa sakit di tulang punggung, dan terasa ada benda bergerak2/getaran di kws punggung semasa mendengar atau membaca Al-quran dengan khusyuk..mungkinkah makhluk jin ini juga membuat tapak di kws tersebut?

    terima kasih..

    BalasPadam
  4. sama-sama...

    Setiap benjolan yang bertindakbalas terhadap
    sebarang rukyah...maka ada kemungkinannya ia
    adalah penempatan jin...

    Tapi kadang-kadang juga..gangguan jin itu ber-
    bentuk sumbatan pada salur darah...untuk men-
    imbulkan penyakit fizikal...

    Jin-jin lemah...mungkin keluar...tapi ada tanda
    menunjukkan sebahagian jin itu masih tetap dalam badan dengan bersembunyi di kawasan punggung...

    Bergerak atau bergetar menunjukkan jin itu ke-
    sakitan...tapi masih dapat betahan...

    Antara gejala kalau jin buat penempatan pada
    kawasan punggung...selalu sakit pinggul...dan tak selesa atau tak dapat bertahan duduk lama
    kerana bahagian tersebut rasa berat...selalu
    sakit atau kadang-kadang panas...ada benda ber-
    gerak dan sebagainya...

    Sambil mendengar rukyah..tempat-tempat sakit itu boleh disapu selalu dengan Air Yasin...
    atau lekapkan rakaman bacaan Ayat Kursi pada
    telefon bimbit ke tempat-tempat yang berkenaan.

    Biar Ayat Kursi itu berulang-ulang hingga 3,7 atau 11 kali...

    Kalau ada perawat yang baik..jujur...bersih
    dan berpengalaman...sebaiknya minta rawat sam-
    bil terus beramal sendiri...

    Cara tambahan lain...baca Fatihah 1x.salawat 3x.Al Ikhlas 1x. Al Falaq 1x.An Naas 1x.pada kedua tapak tangan.tiup dan sapu pada tempat
    sakit...atau tempat ada benda bergerak.

    Kemudian baca lagi.Al Ikhlas 1x. Al Falaq 1x. An Naas 1x.pada tapak tangan.tiup dan sapu
    seperti tadi...dan ulang sekali lagi...untuk kali ke tiganya...

    Sekurang-kurangnya buat setiap malam...

    Penting..berusaha sedapat mana...tapi hasilnya
    harap pada Allah...kerana usaha itu hanya sya-
    rat...yang menentukan itu..Allah...

    Wallohu a'lam

    BalasPadam
  5. ...bukan testing lagi ni Nana...ni
    betul-betul sudah ni...

    ...terima kasih Nana.. kerana sudi
    'makan angin' dan 'lepak-lepak' di-
    sini...

    Wallohu a'lam

    BalasPadam
  6. slm .tuan macam mana caranya kita nak tarik jin dan buang angin bisa jin tu pada orang yang kita sedang rawat(kaedah aura yg tuan katakan,maksud saya cara atau kaedah yang terperinci.) adakah semasa menggunakan aura tu juga ada beberapa bacaan ayat quran perlu dilafazkan.Mohon penjelasan,tima kasih

    BalasPadam
  7. Wa alaikum salam Kilat...

    Bagi kaedah tenaga dalam...cara tariknya
    terpulang kepada daya kreativiti dan
    latihan masing-masing...

    Begitu juga zikir atau ayat dibaca sema-
    sa menarik...iaitu sekurang-kurangnya
    dengan zikir Allah..Allah dalam hati...

    Biasanya yang saya gunakan...dengan me-
    letakkan tapak tangan seinci dua jaraknya
    dari ubun-ubun...

    Sekurang-kurangnya..Baca Bismillah...se-
    kali...dan tarik nafas perlahan-lahan me-
    lalui hidung...sambil berzikir Allah...
    Allah dalam hati....

    Semasa menarik nafas itu...bayangkan tapak
    tangan kita ada daya menarik jin..dan angin
    bisa dari ubun-ubun hingga ke hujung jari
    kaki orang dirawat...

    Sebaik nafas habis ditarik...genggam angin
    jin atau angin bisa dalam tapak tangan...

    Sambil menahan nafas dan bezikir dalam hati
    ...samada niatkan hancurkan jin...atau angin
    bisa dalam gengaman tangan...

    ...atau niat hancurkan ilmu jin yang terpe-
    rangkap dalam tapak tangan sambil meramas
    atau 'merenyuk-renyukkannya'..baru dibuang
    ke mana-mana tempat yang dirasakan sesuai...
    contohnya sumbat ke dalam tanah...

    ...atau lepaskan jinnya dan bayangkan ilmu-
    nya dah musnah...

    ...atau ramas jin dalam tangan dengan niat
    bunuh...atau himpitkan jin serta angin
    bisa itu antara tapak tangan kanan dan kiri
    ...himpit dan pusar dengan niat memecahkan
    atau meletupkannya...dan sebagainya...ter-
    pulang kepada daya kreativiti masing-masing.

    ...sepatutnya kalau nak masukkan dalam botol
    itulah masanya...tapi ustaz melarangnya...
    kerana mungkin jin itu akan mati terseksa kebuluran...

    Bagi saya...kalau perlu..maka bunuh sahaja
    serta merta..dan terpulang pada Allah...
    samada ia terbunuh atau sebagainya...

    BalasPadam
  8. Tak semua jin atau angin dapat ditarik serta
    merta...terutama bagi benda yang dah berkubu
    dalam badan...maka rukyah atau sebagainya
    perlu untuk menghancurkan perisai dan melemah-
    kanya...

    ..atau dengan cara lain...tepuk dengan tapak
    tangan pada tempat sakit dengan niat hancur-
    kan perisai serta penempatan jin di dalamnya
    baru tarik nafas dengan niat menarik keluar angin bisa dan jin darinya...

    Selain zikir Allah semasa menarik...menahan
    dan menghembuskan nafas...semua zikir lain boleh diguna...atau baca mana-mana suroh
    atau ayat...contohnya fatihah...Al Ikhlas
    ...atau tiga Qul...Ayat Kursi...Insyiroh...
    Afahasibtum...dan sebagainya...

    Di atas hanya dua kaedah asas..dan masih ba-
    nyak kaedah yang boleh kita buat..terpulang
    kepada daya kreativiti masing-masing...

    Perlu dingat...untuk melakukan tarikan di-
    atas..seseorang itu mesti ada perisai diri
    kerana kalau tak cukup pendinding...maka ada
    kemungkinan 'penyakit' ( jin atau angin bi-
    sa) akan berpindah masuk ke dalam badan kita
    melalui tapak tangan tadi...

    Begitu pula cara membayangkannya...kalau kita
    bayangkan daya tarik itu masuk tangan dan ba-
    dan kita..maka boleh jadi jin atau angin bisa
    itu terus masuk tangan dan badan kita pula...

    Maka saya membayangkan daya tarik itu hanya
    sampai ke tapak tangan...dan pada tapak itu
    ada perisai yang menghalangnya dari masuk...

    ..dan sebagainya...

    Wallohu a'lam

    BalasPadam
  9. tima kasih bebanyak tuan

    BalasPadam
  10. salam..saya pernah mengalami jantung berdebar2 dan telah pergi berubat dimana benda tersebut telah ditarik keluar..beberapa malam yang lepas saya telah mengalami mimpi sedang bersolat dan secara tiba2 saya merasakan seperti ada benda keluar melalui belakang badan saya dan saya merasai satu sentapan yang menyebabkan saya terjaga dari tidur..adakah mungkin jin keluar dari badan saya sendiri?

    BalasPadam
  11. Wa alaikum salam wbkth lds...

    Insya Allah....ia boleh jadi...

    Wallohu a'lam

    BalasPadam
  12. salam, sy selalu berasa berdebar tanpa sebb, rasa takut, cpat marah, kadang2 rasa sedih yg berpanjangan, mimpi yg bukn2, adakah itu tandanya ada jin dlm badan? dan bagaimana ingin membuangnya? kerana saya rasa bnda ini sangat merimaskan diri dan menjejaskan kehidupan harian sy..

    BalasPadam
  13. Wa alaikum salam wbkth c-t...

    Ia nya memang menjejaskan...kerana kita
    akan mengalami berbagai tekanan perasaan
    dan gangguan fikiran yang kita sendiri
    tidak tahu sebab musababnya...dan tanpa
    rawatan...ia mungkin saja akan semakin
    menguasai diri...

    Itu tandanya sekurang-kurangnya ada angin
    bisa jin dalam bahagian dada dan kepala...
    maka ia mengganggu perasaan dan fikiran...

    ...kalau lebih sikit...ia mungkin tanda ada
    jin dalam badan juga kepala...

    ...dan kalau lebih sikit lagi...ia tanda
    seseorang itu ada jin saka...

    Biasanya ia memerlukan perawat pakar kerana
    ia mungkin dari jenis jin ilmu...

    Dan sebaiknya amal Ayat Manzil sebagai
    pendinding juga rawatan diri...

    Untuk lebih mudah bolehlah c-t amal juga
    ayat Kursi 11 kalai juga 3 Qul pernafasan
    seperti yang ada dalam blog ini...

    Insya Allah ya...

    Wallohu a'lam

    BalasPadam