Rabu, 11 April 2012

Rahsia Rukyah Berkesan ?

Jam 9 malam...seorang kakak kena gangguan..ia duduk
diam sambil matanya yang merah itu seperti sedang me-
lihat suatu benda yang jauh...

Apabila saya tanyakan kakak itu memberitahu ia sedang
melihat  seorang  perempuan  muda berambut panjang...
berpakaian serba putih sedang senyum sambil melambai-
lambaikan tangan kearahnya...

...perempuan muda itu duduk di atas dahan sepohon kayu
besar di pinggir kawasan perkuburan..yang terletak hampir
satu km jauhnya dari rumah...( kesan gangguan ).

Saya merukyahnya dengan Manzil...namun ternyata lang-
sung tak berkesan...mujur saja ada adik yang lebih ber-
pengalaman...

Esok siangnya kakak itu memberitahu..ia menceritakan
perihal rukyah saya semalamnya...Ustaz (Guru Utama)
hanya senyum dengan satu komen pendek...rukyah dia
tu tak berkesan kalau tak amal Fatihah 9 (amalan asas
Iman Theraphy)...

Saya pula tak ada nak komen kerana saya telah melihat
sendiri  Ustaz merukyah...dan dengan izin Tuhan ia ber-
kesan...

Kebetulan hari itu Ustaz mengadakan majlis pengijaza-
han amalan..saya tak lepas peluang dan turut menyertai
rakan-rakan lain...

Kemudiannya saya dapati rukyah Manzil saya mula ber-
kesan...dengan izin Tuhan...

Inilah rahsianya....seperti yang seorang rakan pembaca
tanyakan...( maaf kerana saya tak dapat menghubungi
emailnya )...

Setakat  yang  dapat  saya fahami...kalau anda seorang
perukyah semata-mata tanpa pernafasan...apabila anda
mengambil amalan ini...Insya Allah...rukyah anda lebih
berkesan...dengan izin Tuhan...

Sedangkan  saya  yang  sebelumnya hanya buat air doa
dengan terlalu sedikit pengalaman merukyah saya boleh
merasakan kelebihannya...maka bagi perawat rukyah...
saya pasti akan lebih jelas kesannya dengan izin Tuhan.

( Maaf....ini adalah kajian dan pandangan peribadi se-
mata-mata dan tak mewakili guru atau perguruan...)

Wallohu a'lam

4 ulasan:

  1. Assalamualaikum tn...amalan Fatihah 9 tu mcm mane ye..?

    AdzhaAbdullah

    BalasPadam
  2. Wa alaikum salam wbkth adzha...

    Baca Fatihah 9 kali...tapi sebelumnya niat
    hadiah pada Rasulullah SAW...keluarga...
    sahabat...pada wali-wali...orang-orang
    soleh...ibubapa...dan seluruh kaum
    muslimin...

    Tapi pada amalan Iman Theraphy...ada per-
    nafasannya dan ia hanya untuk ahli atau
    orang yang ambil ijazah amalan pada guru.

    Wallohu a'lam


    BalasPadam
  3. Assalamualaikum wrwb tuan junied, bagaimana untuk mendapatkan ijazah perguruan imantheraphy tersebut ya tuan? apakah melibatkan pemaharan? jika ada berapakah maharnya tuan? terima kasih

    Hamba Allah yang dianiaya

    BalasPadam
  4. Wa alaikum salam wbkth abas2013...

    Saya sudah berikan nombor hp Tuan Guru
    Utama kami...dan mudah-mudahan dapat-
    lah kiranya tuan hubunginya ya...

    Cuma memang kena sabar sikit kerana kalau
    ustaz sedang merawat atau membei tazkirah
    mungkin tak akan disambut...tapi In-sha Allah
    bolehlah telefon balik ya....

    Mahar untuk peringkat asas...tak silap saya
    rm 165.00....dan ia biasanya cukup untuk
    membuat rukyah lebih berkesan disamping
    dengan latihan juga penambahan pengalaman.

    In shaa Allah...

    BalasPadam