Ahad, 20 Jun 2010

DUNIA MISTERI...Minum Air Sihir Nampak Jin?

Setelah minum air sihir ( kes kurang faham dan tak
ada pilihan lain) ...

Malam itu saya terjaga begitu saja...tapi yang aneh-
nya semua sendi rasa kaku dan terkunci...

Tiba-tiba satu lembaga hitam melayang masuk me-
lalui jendela...cermin jendela nampaknya tak jadi
halangan...malah tabir jendela juga tak tergerak
sedikit pun...

Lembaga itu turun dan berdiri di sisi katil...kemud-
ian di ikuti lembaga kedua...ketiga dan ke empat...

Lembaga hitam itu setinggi 3 kaki...tak ada muka...
semuanya seperti bayang-bayang hitam...

Melalui salah satu tubuh lembaga hitam itu...saya
dapat melihat lampu tidur kuning yang suram...

Semua lembaga itu tak bergerak...tapi saya dapat
mendengar suara mereka seperti sedang berbual.

Dengan nada suara tinggi seperti 'berteriak-teriak'
butir perkataannya langsung tak tertangkap...
semuanya seperti bercakap serentak...sangat cepat
dan tak putus-putus...

Tapi aneh...hati saya dapat memahaminya...yang
seekor itu berkata...kita angkat tubuh orang ini...

Serentak itu saya mula terasa ringan pada bahagian
pinggang...rasanya seperti mula terangkat ke atas...

Terdetik dalam hati...apalah dorang dapat mau ang-
kat-angkat saya ni...tak ada faedah...

Dan saya mula berzikir dalam hati...Laa ilaaha illalloh
...saya terus berzikir dan badan saya mula terasa
berat...semakin kuat lembaga-lembaga hitam itu nak
angkat...semakin kuat tubuh terasa menekan ke tilam.

Sambil berzikir...saya terus perhatikan muka-muka lem-
baga hitam yang rata itu...mata tak ada...hidung
mulut pun tak ada...

Tiba-tiba seekor demi seekor lembaga itu terbang keluar
menembusi cermin jendela yang tertutup...tau pun takut
bisik hati saya...serta merta saya dapat bergerak seperti
biasa...

Jam menunjukkan dua pagi...selepas itu tak ada sebarang
gangguan lagi...

Nota.

1.Air sihir membuka laluan masuk jin ke dalam badan...dan
sangat membahayakan...elakkan sangat.

Hanya dengan kehendak Allah...jin itu tak masuk ke dalam
badan...

2.Saya belum kenal Ayat Manzil ketika itu...dan tiada
perawat dengan Al Qur'an...

Wallohu a'lam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan