Selasa, 26 Oktober 2010

JIN DALAM KAKI...RENJATAN TENAGA DALAM...

Waktu baru menerima ijazah tenaga dalam...
ustaz memberi peluang kepada semua orang
untuk merasakan gelombangnya...

Saya duduk melunjurkan kaki kedepan...dan
seorang rakan memasukkan gelombang dengan
mengarahkan kedua tapak tangannya ke hujung
jari-jari kaki saya...

Dua tiga minit berlalu...saya tak merasakan
apa-apa...

Tapi tujuh minit kemudian...saya dikejutkan
oleh rasa seperti terkena renjatan letrik
dari hujung kaki sampai ke pinggang...
cuma ianya tak panas atau menyakitkan...

Untuk beberapa bulan...setiap kali beramal
tapak kaki hingga kepinggang rasa panas mem-
bahang...dan ada saja seperti ulat bergerak
terutama pada tapak kaki...

Satu hari...seorang anak buah menegur...
"...kaki pakcik penuh jin...dari tapak sampai
pinggang...besarnya macam lalat...".

Bayangkan saja...kalau sebesar lalat memenuhi
kedua belah kaki...tak ribu pun...sekurang-
kurang beberapa ratus jin boleh muat...

"cuba tengok...pakcik nak tembak..apa jadi.."

Anak buah itu ketawa kecil "..tak sempat tu..
semuanya dah cabut lari...".

Kadang-kadang budak-budak yang menceritakan
perkara-perkara ganjil...mudah saja dituduh
berbohong...tapi kenyataannya banyak perkara
asas yang saya pelajari dari golongan mereka.

Wallohu a'lam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan