Sabtu, 31 Julai 2010

ASSOFFAT...AYAT PELETUP TUBUH JIN...

Iaitu Ayat 1 hingga 1o Suroh As Soffat...

1.Ia adalah ayat panas yang boleh mem-
bakar jin kafir juga jin Islam dengan
izin Allah.

2.Dibaca sekurang-kurangnya sekali pagi
dan petang...jadi doa pembenteng diri...

3.Dikatakan...sekiranya ia dibaca 3 kali
maka pembacanya tak akan dapat dimudarat-
kan oleh oleh sesiapa (Insya Allah).

4.Bacakan pada Air...

Fatihah...1x

Salawat...3x

Ayat 1 - 10 As Soffat 1 x...tapi Ayat
9 dan 10 ulang 7x...

...atau Ayat 1-10 itu dibaca 3 kali...

Dan dipercik pada empat penjuru bilik
Insya Allah...akan kepanasan atau ter-
bakar jin di dalamnya...

5.Untuk membakar atau meletupkan jin
dalam badan...maka baca 1 atau 3x...
dengan Ayat 9 dan 10 diulang 7...11...
17 kali atau lebih.

Bacakan pada telinga...jika untuk orang
lain..atau lekap tapak tangan kanan
dibelakangnya...

Rahsianya...Ayat 9 dan 10 adalah ayatnya
peletup tubuh jin...

DAN SEBAGAINYA...

Nota...

Kita cuma berusaha dan berikhtiar...soal
hidup mati...atau meletup itu...urusan
Allah...

Setiap sesuatu itu terjadi hanya atas izin
Allah semata-mata...

Wallohu a'lam.

9 ulasan:

  1. terima kasih sudi share ayat ni.....asalamualaikum.....jom ler add saya kat facebook.com/norzamri lagenda gitar

    BalasPadam
  2. Wa alaikum salam norzamri...terima kasih
    tak terhingga atas jemputannya...dan ter-
    ima kasih di atas segala perhatian anda...

    BalasPadam
  3. salam...mcm mn nak tau jin dlm badan tu dah meletup?

    BalasPadam
  4. Wa alaikum salam zeti...

    rasa sesuatu meletup dalam badan...
    samada jelas atau antara rasa dengan
    tidak...

    Bunyi kentut dalam badan pula...angin
    bisa meletup...

    Wallohu a'lam

    BalasPadam
  5. Mhon ijin ntuk mengamalkan tuan junied. QOBILTU

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah Lalana...

    Silakan...

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. Mohon izin untuk mengamalkan ayat ini saudara junied

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah saudara...silakan...semoga ada
    manafaatnya dengan izin Tuhan...

    Wallohu a'lam

    BalasPadam