Sabtu, 31 Julai 2010

ASSOFFAT...AYAT PELETUP TUBUH JIN...

Iaitu Ayat 1 hingga 1o Suroh As Soffat...

1.Ia adalah ayat panas yang boleh mem-
bakar jin kafir juga jin Islam dengan
izin Allah.

2.Dibaca sekurang-kurangnya sekali pagi
dan petang...jadi doa pembenteng diri...

3.Dikatakan...sekiranya ia dibaca 3 kali
maka pembacanya tak akan dapat dimudarat-
kan oleh oleh sesiapa (Insya Allah).

4.Bacakan pada Air...

Fatihah...1x

Salawat...3x

Ayat 1 - 10 As Soffat 1 x...tapi Ayat
9 dan 10 ulang 7x...

...atau Ayat 1-10 itu dibaca 3 kali...

Dan dipercik pada empat penjuru bilik
Insya Allah...akan kepanasan atau ter-
bakar jin di dalamnya...

5.Untuk membakar atau meletupkan jin
dalam badan...maka baca 1 atau 3x...
dengan Ayat 9 dan 10 diulang 7...11...
17 kali atau lebih.

Bacakan pada telinga...jika untuk orang
lain..atau lekap tapak tangan kanan
dibelakangnya...

Rahsianya...Ayat 9 dan 10 adalah ayatnya
peletup tubuh jin...

DAN SEBAGAINYA...

Nota...

Kita cuma berusaha dan berikhtiar...soal
hidup mati...atau meletup itu...urusan
Allah...

Setiap sesuatu itu terjadi hanya atas izin
Allah semata-mata...

Wallohu a'lam.

27 ulasan:

  1. terima kasih sudi share ayat ni.....asalamualaikum.....jom ler add saya kat facebook.com/norzamri lagenda gitar

    BalasPadam
  2. Wa alaikum salam norzamri...terima kasih
    tak terhingga atas jemputannya...dan ter-
    ima kasih di atas segala perhatian anda...

    BalasPadam
  3. salam...mcm mn nak tau jin dlm badan tu dah meletup?

    BalasPadam
  4. Wa alaikum salam zeti...

    rasa sesuatu meletup dalam badan...
    samada jelas atau antara rasa dengan
    tidak...

    Bunyi kentut dalam badan pula...angin
    bisa meletup...

    Wallohu a'lam

    BalasPadam
  5. Mhon ijin ntuk mengamalkan tuan junied. QOBILTU

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah Lalana...

    Silakan...

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. Mohon izin untuk mengamalkan ayat ini saudara junied

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah saudara...silakan...semoga ada
    manafaatnya dengan izin Tuhan...

    Wallohu a'lam

    BalasPadam
  10. Mohon izin untuk diamalkan..Qobiltu

    BalasPadam
  11. Alhamdulillah....silakan semoga ada kebaikannya
    dunia akhirat...

    Walloohu a'lam

    BalasPadam
  12. Minta diijazahkan ayat tersebut sebagai amalan than junied

    BalasPadam
  13. Assalam tuan... Semalam sebelum terlelap ada satu cahaya meletop tepat atas ubun kepala, dan mengeluarkan satu cahaya terang satu bilik... Isteri pun perasan... Pernah dapat ijazah zikir,, sebelum tidur saya amalkan.bismillahillazi...apa maksud tu tuan?

    BalasPadam
  14. W alaikum salam wbkth saudara...

    Biasanya secara umum cahaya meletup adalah jin yang menyerupai diri seperti
    cahaya meletup...pada pendapat saya jin itu kena perisai amalan saudara
    dan meletup...dengan izin Allah...

    Wallohu a'lam

    BalasPadam
  15. salam ...Minta diijazahkan ayat tersebut sebagai amalan

    BalasPadam
  16. Wa alaikum salam wbkth saudara...

    Alhamdulillah..silakan saudara semoga bermanafaat untuk kita semua dunia akhirat
    dengan izin Allah...

    Wallohu a'lam

    BalasPadam
  17. As salam ustaz. Mohon di ijazahkan sebagai amalan. Mohd Huzaine Bukit Mertajam Pulau Pinang.

    BalasPadam
  18. Wa alaikum salam wbkth Dr P...

    Alhamdulillah...silakan semoga dengan izin Allah ada manafaatnya dunia akhirat
    untuk kita semua...Insha Allah...

    Wallohu a'lam

    BalasPadam
  19. Assalamualaikum pak junied semoga sihat Dan murah rezeki..terima kasih at as perkongsian Dan minta diijazahkan.

    BalasPadam
  20. Wa alaikum salam wbkth Ayah Spoket...

    Amiin...Alhamdulillah...sama-sama Ayah....silakan semoga ber-
    manafaat untuk kita semua dunia akhirat dengan izinNYA...

    Wallohu a'lam

    BalasPadam
  21. Assalam tuan.. Minta diijazahkan untuk saya amalkan ya.. Terima kasih...

    BalasPadam
  22. Wa alaikum salam wbkth Shazzy...alhamdulillah...silakan
    semoga bermanafaat dunia akhirat...dengan rahmat Allah...
    Walllohu a'lam

    BalasPadam
  23. Assalammualaikum,tuan.tumpang bertanya.saya pernah didatangi satu suara didalam tidur yg. berbunyi"salamunkaulammirrobirohim"suara itu sangat jelas dan terang sehingga saya terjaga.harap dapat pencerahan.. tq

    BalasPadam
  24. Wa alaikum salam wbkth Mrizan...

    Ia ayat 58 suroh Yasin...maksud firman ucapan selamat dari
    Allah Ta ala kepada penduduk syurga...

    ...tapi dalam kes anda sebegini ia biasanya suara jin....
    bukan tuhan atau malaikat.

    Ia mungkin jin Islam saja menyapa...atau jin Islam fasik atau
    jin munafik...tapi apapun...ia adalah jin dan jangan sekali-
    kali dlayan.

    Mungkin sekadar menyapa lalu...atau jin tersebut berminat
    atau sedang mengawasi anda...dengan tujuan mendaping.

    Setiap jin apabila masuk badan manusia...ia adalah syaitan
    tidak kra ia jin Islam atau kafir...dan setiap jin apabila
    ikut masuk urusan hidup manusia apalagi mendamping walau
    tujuan zahir nampak baik...maka ia adalah syaitan.

    Sebaiknya minta scan...kalau ada mendamping maka buang jangan
    sekali disimpan atau diterima...walau nampak baik...tapi
    jin tidak akan mendampingi manusia kecuali atau maksud ter-
    sirat dan disinilah bahaya dan kejahatannya.

    Mungkin jin itu datang kerana anda menuntut sesuatu amalan
    walau zikir mudah dari orang tertentu atau menyimpan sesuatu
    barang seperti senjata...azimat...barang antik atau pelik...
    yang diberi atau dijumpai...atau anda tak buat apa-apa
    tapi jin itu yang datang kepada anda...

    ...biasanya jin tidak akan mendatangi seseorang manusia
    kecuali orang yang jin itu yakin akan dapat menguasainya
    secara cepat atau perlahan

    Kalau seseorang itu dekat dengan agama...biasanya jin akan
    mendatanginya dengan penampilan orang soleh...wali-wali...
    roh wali...roh orang soleh...roh nabi atau sahabat nabi...
    sebagai malaikat...malah tak kurang mengaku Tuhan...maka
    jangan terpedaya dengan penampilan...

    ...dan jangan terpedaya dengan apa juga kelabihan yang
    jin itu tawarkan kalau berdamping dengannya...kerana ia
    adalah syaitan

    Wallohu a'lam

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalammualaikum Tuan,maaf lambat reply,terima kasih atas pencerahan yang amat jelas.Mudah 2an saya dalam lindungan Allah dari tipudaya syaitan.

      Padam