Sabtu, 31 Julai 2010

ASSOFFAT...AYAT PELETUP TUBUH JIN...

Iaitu Ayat 1 hingga 1o Suroh As Soffat...

1.Ia adalah ayat panas yang boleh mem-
bakar jin kafir juga jin Islam dengan
izin Allah.

2.Dibaca sekurang-kurangnya sekali pagi
dan petang...jadi doa pembenteng diri...

3.Dikatakan...sekiranya ia dibaca 3 kali
maka pembacanya tak akan dapat dimudarat-
kan oleh oleh sesiapa (Insya Allah).

4.Bacakan pada Air...

Fatihah...1x

Salawat...3x

Ayat 1 - 10 As Soffat 1 x...tapi Ayat
9 dan 10 ulang 7x...

...atau Ayat 1-10 itu dibaca 3 kali...

Dan dipercik pada empat penjuru bilik
Insya Allah...akan kepanasan atau ter-
bakar jin di dalamnya...

5.Untuk membakar atau meletupkan jin
dalam badan...maka baca 1 atau 3x...
dengan Ayat 9 dan 10 diulang 7...11...
17 kali atau lebih.

Bacakan pada telinga...jika untuk orang
lain..atau lekap tapak tangan kanan
dibelakangnya...

Rahsianya...Ayat 9 dan 10 adalah ayatnya
peletup tubuh jin...

DAN SEBAGAINYA...

Nota...

Kita cuma berusaha dan berikhtiar...soal
hidup mati...atau meletup itu...urusan
Allah...

Setiap sesuatu itu terjadi hanya atas izin
Allah semata-mata...

Wallohu a'lam.

21 ulasan:

  1. terima kasih sudi share ayat ni.....asalamualaikum.....jom ler add saya kat facebook.com/norzamri lagenda gitar

    BalasPadam
  2. Wa alaikum salam norzamri...terima kasih
    tak terhingga atas jemputannya...dan ter-
    ima kasih di atas segala perhatian anda...

    BalasPadam
  3. salam...mcm mn nak tau jin dlm badan tu dah meletup?

    BalasPadam
  4. Wa alaikum salam zeti...

    rasa sesuatu meletup dalam badan...
    samada jelas atau antara rasa dengan
    tidak...

    Bunyi kentut dalam badan pula...angin
    bisa meletup...

    Wallohu a'lam

    BalasPadam
  5. Mhon ijin ntuk mengamalkan tuan junied. QOBILTU

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah Lalana...

    Silakan...

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. Mohon izin untuk mengamalkan ayat ini saudara junied

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah saudara...silakan...semoga ada
    manafaatnya dengan izin Tuhan...

    Wallohu a'lam

    BalasPadam
  10. Mohon izin untuk diamalkan..Qobiltu

    BalasPadam
  11. Alhamdulillah....silakan semoga ada kebaikannya
    dunia akhirat...

    Walloohu a'lam

    BalasPadam
  12. Minta diijazahkan ayat tersebut sebagai amalan than junied

    BalasPadam
  13. Assalam tuan... Semalam sebelum terlelap ada satu cahaya meletop tepat atas ubun kepala, dan mengeluarkan satu cahaya terang satu bilik... Isteri pun perasan... Pernah dapat ijazah zikir,, sebelum tidur saya amalkan.bismillahillazi...apa maksud tu tuan?

    BalasPadam
  14. W alaikum salam wbkth saudara...

    Biasanya secara umum cahaya meletup adalah jin yang menyerupai diri seperti
    cahaya meletup...pada pendapat saya jin itu kena perisai amalan saudara
    dan meletup...dengan izin Allah...

    Wallohu a'lam

    BalasPadam
  15. salam ...Minta diijazahkan ayat tersebut sebagai amalan

    BalasPadam
  16. Wa alaikum salam wbkth saudara...

    Alhamdulillah..silakan saudara semoga bermanafaat untuk kita semua dunia akhirat
    dengan izin Allah...

    Wallohu a'lam

    BalasPadam
  17. As salam ustaz. Mohon di ijazahkan sebagai amalan. Mohd Huzaine Bukit Mertajam Pulau Pinang.

    BalasPadam
  18. Wa alaikum salam wbkth Dr P...

    Alhamdulillah...silakan semoga dengan izin Allah ada manafaatnya dunia akhirat
    untuk kita semua...Insha Allah...

    Wallohu a'lam

    BalasPadam
  19. Assalamualaikum pak junied semoga sihat Dan murah rezeki..terima kasih at as perkongsian Dan minta diijazahkan.

    BalasPadam
  20. Wa alaikum salam wbkth Ayah Spoket...

    Amiin...Alhamdulillah...sama-sama Ayah....silakan semoga ber-
    manafaat untuk kita semua dunia akhirat dengan izinNYA...

    Wallohu a'lam

    BalasPadam