Sabtu, 7 Ogos 2010

JIN DUDUK ATAS KEPALA...

Kadang-kadang jin itu duduk atas kepala...
kerana itu anda perlu mandi dengan Air Doa
atau sekurang-kurang sapu dengan air.

Antara tandanya...

1.Rasa berat kepala...

2.Rasa seperti ada benda berat atas kepala...

3.Rasa sakit atas kulit kepala...samada seperti
ditekan...dicucuk...dipukul dan sebagainya.

4.Ada benda bergerak atas kepala...

5.hati anda tergerak...ada benda halus atas di-
kepala...

6.Selalu pening atau sakit kepala...

7.Rambut gugur dengan banyak tanpa sebab munasabah.

Dan sebagainya...

Wallohu a'lam

5 ulasan:

  1. salam

    bagaimana boleh berhubung dgn saudara? pada pandangan saya saudara, keyakinan saudara dan ilmu saudara adalah yg paling benar.

    sebab ada ramai perawat yg percaya pada roh dan dewa.

    bagi saya segala perkara ghaib harus disandarkan pada Islam. Dalam islam hanya ada 2 makhluk yg bertaklif iaitu jin dan manusia sedang syaitan n iblis juga adalah drp bangsa jin.

    BalasPadam
  2. Walaikum salam yu...

    Terima kasih...

    Sebenarnya saya cuma ada pengetahuan yang sangat sedikit...dan masih sangat terdedah kepada salah dan silap...
    dan yang sedikit itu...saya akan cuba kongsikan dengan semua orang dan dimana saja berada...semoga ada manafaatnya...

    Dan mungkin...apa yang ada disini...hanya itu yang saya faham...dan saya masih menngharapkan rakan-rakan pembaca supaya men-
    ilai atau menyelidik samada sesuatu yang saya nyatakan pada mana-mana perkara itu sesuai...boleh diterima....atau sebagainya...

    Mungkin sekurang-kurangnya untuk sementara ini
    saya cuma bersedia untuk menerima sebarang hubungan melalui ruang blog ini...

    Bagaimanapun...terima kasih atas perhatian yu...

    Wallohu a'lam.

    BalasPadam
  3. Saya ada masalah yg tak molek diceritakan di sini. Dan satu lagi saya ingin mendalami ilmu2 sebegini.

    Mungkin saudara boleh email saya di yutiub7@gmail.com

    BalasPadam
  4. saudara junied,suatu masa dulu semasa saya sekolah tingkatan 4-5 gitu,saya ada pergi camping,redah hutan and saya akui saya amat lincah dalam hutan tu,lari sini situ lepas tu dalam perjalanan balik ke kampung saya..saat saya turun bas je..saya rasa berat yang amat sangat atas bahu kanan saya,sperti ada sesuatu yang besar sangat duduk atas bahu saya...saya pun dah rasa pelik.saya baca al-fatihah and ayatul kursi semasa berjalan kaki balik ke rumah tapi iyanya kurang berkesan(mungkin bacaan saya tak berapa betul)..apa bila sampai ke rumah waktu maghrib..saya letak barang semua2 then cuba baring,kalau logiknya bila kita baring,tekanan akan berkurang sebab kita merendahkan pusat graviti tapi masa tu rasanya memang berat jugak..macam ada benda yang duk atas bahu(saya terasa macam terbawak balik sesuatu je) pastu saya pergi kat pc saya then buka ayatul kursi mp3 tu..lepas habis ayatul kursi tu rasa berat balik..dan begitulah seterusnya..memang terseksalah macam dukung orang yang besar gedabak atas bahu and orang tu tak nak turun....syukur alhamdulillah saya teringat umi saya ada beli air annusyrah tu,(yang orang tulis or baca ayat al-quran atas dalam guna dakwat zafran kalau tak silap saya then buat air)..saya pun ambik then ambik air satu jug then titikkan 7 titik air annusyrah tu sambil baca selawat and alfatihah rasanya(ada tercatat kat botol tu)..pastu saya jiruskan ke bahu saya then rasa sejuk sangat! pastu sepantas kilat gitu saya nampak macam ada kelibat hitam terbang lari dari bahu saya keluar kut tingkap rumah saya,saya nampak kut hujung mata gitu(masa tu tingkap tak tutup haha)..pastu memang dah tak rasa dah berat,memang bersyukur yang amatlah..and ana rasa yakin ana dah bertukar ke ainul yakin hehe..coz nampak sendiri betapa berkuasanya Allah..Allah Akbar!..so soalan saya..pada pendapat saudara,berdasarkan pengalaman2 saudara,benda tu dah betul2 lari ke?or just lari daripada saya then duk sekitar2 rumah ana tu?atau dia lari balik tempat asal dia kat hutan jauh nun?atau menunggu nak kacau family ana?eh risau rasa sebab ayah saya ada sakit kudis seluruh badan,so saya rasa ayah saya agak lemah,saya risau benda tu duk menggangu family saya je hmmm

    BalasPadam
  5. Saudara Hafiz...

    Mana-mana saja boleh jadi...samada lari
    terus balik ke tempat asalnya...atau ca-
    ri sasaran baru pada rumah yang sama...

    Cuma kalau tak ada orang yang menjadi
    sasaran mudahnya...ia mungkin balik ke hu-
    tan...

    Kalau ada pula...mungkin pada masa terde-
    kat timbul gejala gangguan pada mana-mana
    isi rumah...

    Kalau mampu...buat pagar rumah juga per-
    hatikan jika ada sebarang gejala gangguan
    baru pada mana-mana keluarga ya...

    Wallohu a'lam

    BalasPadam