Rabu, 10 Februari 2010

NAMPAK JIN...RUMUSAN...

Sebenarnya tanda-tanda kehadiran jin ini banyak...
iaitu samada dalam badan...dalam rumah...atau
dalam sesuatu kawasan...


Saya harap di antara berbagai tanda yang pernah
saya catitkan...
anda boleh gabungkan...atau kaitkan antara satu
sama lain...
kerana di antaranya...ada yang berkaitan secara
langsung...dan tak langsung...


Pada pendapat saya...pengetahuan sebegini agak
penting...
kerana sifat permusuhan sebahagian bangsa jin
hanya akan tamat oleh berlakunya Hari Kiamat...
terutamanya bangsa jin dari kalangan syaitan
asli...jin kafir...malah kalangan jin Islam yang fasik...
yang suka berbuat penipuan dan aniaya...


Samada gangguan jin itu akan melibatkan gangguan
Psikologi...atau jasmani...tanpa pengetahuan dan
rawatan rohani...pasti akan menyukarkan proses
rawatan biasa...


Selepas ini..
akan ada beberapa lagi tanda yang dapat saya beri-
kan...Insya Allah...


Terima kasih atas perhatian anda semua...
semoga ada manafaatnya...

Saya mohon maaf atas segala tersilap dan terkasar
bahasa...



Wallohu a'lam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan