Rabu, 17 Februari 2010

DUNIA MISTERI...SERANGAN BERPERINGKAT JIN...

Sudah hampir dua minggu saya
tak beramal sangat.
Yang penting...jaga solat wajib
dan wirid ala kadar....

Hinggalah pada satu pagi...
jam enam baru saya terjaga...
badan rasa lemah dan letih...
Sempat-sempat saja solat Subuh...

Kemudian sepanjang paginya...
badan terus rasa lemas dan letih...
kalau nak difikirkan...semalam saya
tidur seperti masa-masa biasa...
maka sudah tentu tak ada kena me-
ngena dengan masalah kurang rehat...

Saya teruskan saja kerja-kerja me-
mbaiki siling rumah...walaupun rasanya
kalau pergi baring...mudah saja akan
terlena tidur...


Lepas Solat zuhur...tak terdaya lagi
rasanya nak bertahan...saya tidur hingga
masuk Asar...

Ketika saya terjaga...perasaan sedih dan
sayu terasa menguasai hati...
namun bila difikirkan...tak ada sebab nak
merasa sedih...

Tentu perempuan tua (jin) tu ada dekat sini...
malah mungkin ia sedang duduk-duduk di-
sisi...

Lepas Solat Asar saya teruskan kerja mem-
baiki siling rumah...tapi ternyata perasaan
sedih dan sayu bertambah hebat...
dada terasa panas...
dan seperti ada seketul batu tersekat
di kerongkong sebagaimana rasanya orang
yang sangat sedih...

Saya masih buat tak tau...tapi berpeluh juga
menahan 'tekanan perasaan' dan sakit per-
mainan jin ini..
ketika hampir masuk Maghrib..
saya mula rasa sakit di bahagian tenggorok
seperti dicekik...

Lepas Solat Maghrib...saya buat amal sedikit...
sakit dan gangguan di bahagian dada dan leher
mula hilang...
tapi ada serangan lain...
terasa bahagian belakang kepala seperti dicucuk
benda tajam...dan mula sakit berdenyut-denyut...

Daripada pengalaman dulu...
ia serangan dari jin saka orang lain...tapi saya
tak ada masalah dengan orangnya kerana jin ini
buat 'operasi sendiri'...ia seperti dendam...
bukan kerana di suruh...malah di luar pengetahuan
manusia yang didampinginya...

Ia lebih kepada serangan jarak jauh...seperti jarum-
jarum yang dilastikkan dari jauh...
dan menembusi masuk ke dalam bahagian belakang
kepala...

Lepas Solat Isya...saya ke rumah abang...
kebetulan ada majlis tahlil...
hingga selesai majlis...sakit berkurang sekejap saja ...
kemudian bertambah sakit semula...

Pulang rumah...jam 10.30 malam saya tertidur...
12.30 terjaga...bahagian belakang kepala masih
terasa sakit berdenyut-denyut...
sekali sekala terasa jarum tajam menyucuk...

Saya ambil wuduk...dan buat amal Fatihah...
Ayat Kursi...3 Qul dan Ayat Lau anzalna...
Sakitnya berkurang sedikit...baru sambung tidur...

Ketika bangun Subuh...sakit kepala tak terasa lagi...
Alhamdulillah.

Nota :

1.Perempuan tua ( jin ) itu adalah jin tangkal.
Tangkal itu sudah dibuang ke laut lebih kurang lapan
tahun lalu...

...tapi seperti dikatakan...tangkal itu boleh dibuang pada
bila-bila masa sahaja...tapi belum tentu jin tangkal itu
juga ikut 'terbuang'...

Banyak kes...tangkalnya dibuang...tapi jinnya terus men-
jadi saka...maka elakkan menerima atau menyimpan tan-
gkal...

2.Kisah saka yang berkebolehan menyerang dengan 'jarum'
akan saya perincikan lagi pada : Rahsia Bilik Sajin ( Bilik sa-
jian jin ).Insya Allah.

3.Serangan jin ini boleh jadi secara berperingkat...dan boleh
jadi secara mengejut...

Wallohu a'lam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan